Dressyr på schemat!

Idag är det dressyr som gäller!
Dock i hoppsadeln eftersom att dressyrsadeln är så fruktansvärt gnisslig och jag har inga stigläder som passar :(
Så i hoppsadel så dressyrprogram tränas idag!
Älskar min underbara hoppsadel! Helt underbart skön! Lite hård, men det är ju bara att att köpa en liten rumppadd? ;)
L:C 2 hade jag tänkt köra igenom, och däremellan träna på de saker som är lite oklara eller lite sega!
Lär bli en hel del galoppträning idag! Vill ju slippa bocksprången som kommer i galoppfattningarna, och även i framåtdrivningen!
Så det är det som står på schemat idag! Ska be min kära mor att fota lite idag också , om hon orkar ^^

Ska byta om och fixa lite hemma nu så uppdaterar jag er sedan efter träningen!
puss

Kommentarer
Postat av: Bea

Måste bara få skriva en sak om hackamoret, det ska inte sitta sådär långt ner om du skulle dra för mycket lr hästen stretar mot hacket så kan du bryta nosryggen på hästen. Flytta upp det nåt hål så blir det mycket bättre och hästen känner sig mer bekväm. =)

2012-07-21 @ 00:37:39
URL: http://beabystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0