ååh min underbara, älskade, söta, galna och bästa kärlekshäst

Idag red jag ut en halvtimma innan jag gick till paddocken för att rida !

Red en halvtimma i skogen där jag skrittade och travade lite, hoppade över lite bäckar, stockar och annat kul!
Han var lugn åh fin hela tiden, några få vägringar när bäcken blev lite bredare än vad han hoppat innan, men han hoppade efter lite övertalning! :)
Efter det så gick jag som sagt till paddocken och gjorde mycket travarbete!
Han var seg för ovanlighetens skull och ville inte riktigt gå fram för skänkeln, men efter en 20 minuters travarbete så började det lossna lite och han blev mer frammåt!
Sedan så körde jag lite galopparbete i vänstervarv! Gick kanonbra! Första fattningarna var lite travblandade, men efter ett par stycken så blev det kanonbra! Inga bockningar, stegringar, stickningar eller sparkar över huvudtaget!
Utan lugnt och fint frammåt! :)
Så jag hade en känsla som var mer än underbar när jag gick ifrån paddocken! 
Efter ridpasset så blev det massa massa rykt och pyssel :)
mysigt :)

Efter stallet så åkte jag och min syster in till mölndal för att möta upp pappa för att därefter åka och hämta våra två katter som blev steriliserade idag! 

När det var gjort så blev det mars pannkaka hem och göra mat! 
Så nu har jag precis ätit :) Ska Städa litegrann och sedan gå ner till stan för att möta Jesper!

har inga nya bilder att bjuda på så ni får nöja er med en lite äldre ^^
puss

seriös ryttare osv ;) hihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0