update!

Har inte haft tid att blogga det senaste eftersom jag har haft fullt upp med att flytta häst hela helgen!
Men jag ska försöka orda upp livet ordentligt nu igen :P
Lite update om det nya stallet:
- Det står en till travhäst vid namn Figo i stallet som är supergo!
- Jag har insett att trav är nåt för mig.
- Jag har fått mer jobb i stallet (vilket jag är överlycklig för)
- Våra stallgrannar är ett par vänner till oss som även dom har hästar, och två döttrar i min ålder som jag kan rida ut med!
- Våra stallgrannar har en fullsize paddock med hindermaterial!
- Vi har en galoppbana brevid stallet!
- Vi har superfina ridvägar
och sist men inte minst, det är närmre att gå till stallet hemifrån! :D

That´s it folks!
Det är säkert en jäkla massa mer saker som är bra, men jag kommer inte på dem just nu :p
men det kmr väl ^^

Imon slänger jag förmodligen in lite bilder från ihopsläppet och så, ( om jag orkar!)
Men nu ska jag sova, skola imon...
GODNATT♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Trivs ni i de nya stallet?? :)

2011-01-18 @ 20:29:33
URL: http://yummudummy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så bra att de går bra o att ni trivs :) låter toppen med galoppbana o stor paddock o allt annat. Hoppas ni ska tävla till våren ;) du får smsa ell ringa mig i god tid så ja kan komma o kolla o ta kort :P

2011-01-24 @ 22:47:34
URL: http://yummudummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0