ojojoj!

Blev ingen promenix bort till stallet!
Är waay to halt ute :o
Gick tio meter och gled 50 meter tillbaka :S , och Ester, våran hund, skulle följa med så att hon skulle få en långpromenad, men hon halkade runt och det såg ut som om hon bröt benen eller nåt :o Inte okej :(
Så nu sitter jag hemma igen och väntar på att mamma ska komma hem så att vi kan åka bort till stallet!
Hon sär hemma runt 18 så det blir en sen stallkväll idag!
Nu ska jag och syster fixa lunch och sedan titta på våran favoritfilm, Sagan om ringen!
Vi är riktiga geeks , ahaha!
Har tittat på alla tre filmerna MINST tre gånger var under lovet!
Tror till och med att jag har sett ettan fem gånger under loveT! hahahha, geek (L)
Näe, nu ska jag fixa lite käk och sedan titta på filmen!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0