en liten sammanfattning :)

Har inte bloggat på ett jävla tag, vilket ni kanske har märkt ;)
och anledningen till det är att jag inte har haft någon som helst lust att blogga..
men det som har hänt är:

1. Mendez har blivit sparkad och är lite halft halt just nu så det har inte blivit någon ridning det senaste utan jag har longerat och promenerat när vädret tillåtit.
2. Jag har fyllt år.
3. Jag ska byta stall till ett pyttelitet stall med, just nu, en travhäst!
4. skolan börjar imorgon och jag har ångest ... haha :(

Där har ni en liten sammanfattning om vad som har hänt på mitt jullov!
Och igår började ponnyakuten!
Ska bli så spännande att följa de nya deltagarna i årets säsong ! :D
älskar verkligen programmet!
Jag önskar dock att de skulle finnas ett "hästakuten" för oss som är äldre än 14 och har storhäst med problem :)
Inte för att jag har problem med min häst, men det finns ju andra som har :D

Men nu ska jag promenera bort till stallet och pyssla om min lilla älskling!
Hörs kanske senare om jag ... orkar blogga mer :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0