jag älskar dig mitt hjärta♥

har gått ett tag nu sedan jag bloggade senast!
Har varit upptagen med min andra blogg zchiila.blogg.se!
men i alla fall!
Idag var det exakt ett halvår sedan som jag, mamma, pappa och syster hämtade hem min kärlek, min häst Mendez!
Det har vart ett galet halvår med mycket skratt och även en del tårar!
Saker har gått bra, saker har gått mindre bra, jag har ramlat av, jag har lyckats med det som jag trott var omöjligt.
Ja, det har hänt en hel del!
Och jag kan inte vara mer än nöjd, överlycklig och riktigt tacksam över att jag har en sån underbar häst!
Jag älskar dig, Mendez ♥♥

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Så söt! =) Fint täcke :D och grattis!

2011-02-08 @ 23:35:47
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0