to miss someone you love, even though you see him every day... is that what you call undescribable love?

Känner mig tom på ord för tillfället.
har inget att skriva, säga eller tänka.
Imorgon är det tisdag. Jag ska släppa ut hästarna.
Sen ska jag hem och sova bort resten av dagen.
Känns så meningslöst att åka till stallet nu.
Även om jag älskar min häst och gör vadsomhelst för att han ska bli frisk
så känns det meningslöst att bara åka dit för att mocka.
Jag vill träna och komma någonstans.
Inte vara fast på ruta ett hela mitt liv.
jag vill tävla och fightas om de högre placeringarna.
försöker komma på en lösning.
en lösning som passar alla.
Även mitt livs kärlek, min häst, min Mendez♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0