SÅ JÄKLA BRA!

Red i paddocken idag. gick ur bra som helst!
galoppen har blivit kanon i vänstervarv! korta och länga är bsolut inga problem för min älskling just nu! :D
han var väldigt stel i början men blev med tidens gång allt mjukare och mer avslappnad!
Försökte mig på galopp i högervarv också, men då kickade han bara :/
Gjode tre fattningar varav två så bockade han och kickade bara, sedan på en så fattade han galopp efter ett pytteöitet bocksprång, galopperade tre språng och bröt sedan av till trav...
Ska köra hårdträning på högergaloppen nu!
Blir till att longera en hel del de kommande dagarna/veckorna för att stärka honom och få fram en bra galopp i H varvet!
Imorgon ska jag upp tidigt och släppa ut hästarna och morgonfodra, så jag tänkte att jag rider där i samma veva!
Kanske blir två pass imorgon!
Ett ridpass på morgonen och sedan longera på eftermiddagen?
aah, får se lite på de! :)
Nu ska jag dock sova innan jag somnar på tangentbordet!
hörs imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0