I was made for lovin' you baby.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Tack för att du sa förlåt, ja blev verkligen jätte ledsen. Skulle aldrig lura någon. Hade han haft detta så hade napprapaten sagt något när ja va med honom där o det gjorde han inte, för det va bara musklen i halsen som ja berätta för er första gången ni va o kolla på honom o veterinärbesiktningen hade han heller inte gått igenom om det var något sånt, så han va frisk när du köpte honom. Han har säkert gått omkull i hagen han flyger ju som en idiot ibland, jag hoppas han blir bra snart, kommer gärna o hälsar på snart, om ja får? Jag förstår dig också att du blir förvirrad när andra som vart med om saker o de dom säger till dig,vem hade inte det, de hade ja med blivigt. Jag har vart med om en hel del gräjer nu på ett tag bland annat en operation så ja e så trött annars hade ja hälsat på tidigare, så kände när ja läste din blogg då brast allt, men nu känns det mycket bättre när du skrev till mig o sa förlåt. Du ska se att allt ordnar sig med din knasboll o att ni snart ska vara på fötter igen o tävla o då ska ja komma o kolla på o heja på er. Det är mycket motgångar med häst ibland o de kan hända saker även för dom på elitnivå. 4 mån är en lång tid men snart är det förbi, men det känns bara som att tiden står stilla just då. Jag skulle köpt en häst för 4 månader sedan som ja va intresserad av men hon kunde inte vänta tills då ja kunde ta honom o hon hade så brottom med att bli av med honom så ja sa att ja strunta i den hästen o tur va väl de för 3 veckor efter det så dog han av en tumör i huvudet. Hoppas ni har det bra du o Mendez, så hörs vi snart igen. Hälsa mamma o pappa. Kram

2011-04-28 @ 23:27:44
URL: http://yummudummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0