hemsk människa.

Känner mig som en brutalt dålig hästägare och människa.
klockan är 15.26 och jag har fortfarande inte varit i stallet.
Känner inte för att åka dit heller.
HATAR ATT INTE KUNNA RIDA!!!!!
är så jävla trött på att inte göa någonting nu så att jag avlider!
gå ut och gå kan jag ju göra, men jippie! oj va kul verkligen! NAAAAAAAT*
fan fan fanfan! det är typ ett sign att han är skadad. Det och alla andra problem som har varit är signs om att vi, familjen björck inte ska ha häst. Näe, funderar starkt på att hitta en medryttare eller nåt.
hellre itne göra något alls än tt göra saker och ting l´typ 10 %.
fasiken va arg jag är.
världen är dum för tillfället.
jag avskyr alla och allt är dåligt.
JAG BEHÖVER TRÄNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0