GODMORGON!

Hejhallå!
Kom hem från stallet för ett tag sedan!
har mockat, fodrat, släppt ut hästarna och sopat stallet!
Red också!
Hoppträning i paddocken kl 6 en måndagsmorgon är inte fel!
Helt ensam, allt är tyst, endast några fåglar som håller naturen vaken.
Allt man har är hästen och en ridbana helt för sig själv.
Man rider fram, känner hur hästen arbetar och att allt går precis som man vill.
Koncentrationen är på topp och inget kan stå i vägen för dig och din häst.
Ni är oslagbara. Det är en känsla som inte går att beskriva med tusen ord.
Om jag skulle behöva sätta in den känslan i två ord skulle de bli; oslagbart underbart!

Finns inte ord för hur lycklig jag är och hur bra jag mår på hästryggen!
Känner mig osänkbarn, självförtroendet är på topp och jag, tillsammans med min häst, kan göra precis vad som helst!
Allt är möjligt! allt blir plötsligt enkelt och jag känner mig trygg.

- Riding turns "i wish" into "i can"!

Kommentarer
Postat av: N

sv: va fin! va sysslar ni me tsm? :)

2011-04-07 @ 19:48:44
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0