fundersam...

Fick verkligen sova ut idag !
Även om pappa inte viste om att jag var ledig idag och väckte mig runt sjutiden ;)
men jag somnade om och sov till 12 ungefär, vilket var underbart!
Åt frukost och tittade på  film! Sedan gick jag ut åh solade en timma! (:
UNDERBART med sol! Riktigt skönt med vår!
Har även varit inne på Indranet för att se om jag preliminärt har kommit in på de gymnasier jag sökt!
Jag sökte ju Lillerud som första och Åby som andrahandsval!
Men SRG varberg fanns inte med nånstans :S
förstår inte vart det tog vägen! Dit vill jag ju hellre än åby :S
Näe, jag är lite smått förvirrad just nu!
Hur som haver så stod det att resultatet från lillerud blev: valet prövas på annan ort.
Men halllåå?? Lillerud finns ju bara i lillerud? :S
förstod ingenting så jag slängde iväg ett mejl till Lilleruds rektor! :)
Sedan stod det att från Åby så blev resultatet: Erbjuden plats!
Vilket känns ganska så bra ändå, men jag vet inte om jag vill gå där..
jag vill ju komma bort från kungsbacka = flytta! Inte bara gå i skolan ochbehöva pendla varenda dag från kungsbacka för att sedan på eftermiddagen komma tillbaka till hålan kungsbacka igen!
Näe, jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu... Ska se vad rektorn svarar sen får vi se!
Men nu, för att rensa tankarna lite så ska jag åka bort till stallet med mamma!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0