en styck travhäst

Varit i stallet nu.
Efter att ha vårstädat och fixat så tog jag in Flamman och Figo.
Borstade, lindade och sadlade Figo och stack ut tillsammans med mamma på en liten ridtur!
Och jag har bare en sak att säga; USCH FÖR SEGA HÄSTAR!
NU saknar jagverkligen att rida min älskade knasboll!
Figo är en underbar häst, blir inte rädd för något, går lika fort som en död säl och förstår lika mycket som en jordnöt...
Jättesöt osv, men ABSOLUT ingen häst för mig ^^
Jag förstår nu hur verkligt mycket jag sakna att rida och träna med min häst.
Känner verkligen att jag behöver hitta någon häst att rida nu under tiden som han är skadad.
För jag klarar inte av att bara gå runt i stallet och vänta, städa och pyssla med hästarna.
Jättemysigt, verkligen! Men jag är inte den typen som kan ge upp allting på grund av en skada.
Näe, jag behöver komma igång med hoppträningar och dressyrträningar innan jag dör av tristess!
Men vi får se hur det blir med det!
Ska iaf fortsätta letandet efter en bra kiropraktor imorgon!
Men innan dess ska jag äta, duscha, titta på film och sova!
Vd har Du gjort idag?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

oj vad har hänt lilla mendez??? det är inget allvarligt va?? kram

2011-04-20 @ 01:36:33
URL: http://yummudummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0