arton år!

För arton år sedan föddes en liten tjej vid namn Helena.
två år senare föddes jag och det enda Helena brydde sig om var en mussepigg tröja som jag hade på mig.
Men med tiden som gick så insåg Helena att det var men än bara en tröja som låg i den lilla sängen på sjukhuset.
Det var hennes syster. Vi har bilder och videos där man förstår hur mycket hon brydde sig, vilken fin människa min syster är. Även om jag har varit en pain in the ass många gånger som liten så ha jag alltid fått vara med när Helena har lekt med sina vänner.
När hon inte var med sina vänner så spenderade hon tid med mig.
Vi var bästa vänner och delade allt!
Vi lekte varenda dag, kommer du ihåg; "kompis"?
När jag var 6 år och Helena 8 år så flyttade vi dit där vi bor idag, kungsbacka.
Samma år blev vi vän med Amanda, våran granne och Helenas bästavän.
Ju mer vi lekte alla tre ju tightare vänner blev Helena och Amanda.
Jag försvann och hittade egna vänner.
Då började våran väg, som vi hade gått på tillsammans i sju år, dela på sig. Vi gick skillda vägar men var fortfarande de systrar vi hade varit hela livet tills då.
Det gick ett par år och vi hade inget annat gemensamt än ett efternamn.
Vi bråkade mer och mer och allt var upp och ner för ett tag.
Men för cirka ett år sedan så började vi hitta tillbaka till den vägen vi en gång vandrat på tillsammans.
Våra vägar har ännu inte slagits ihop igen, men jag vet, att det kommer dem att göra.
För hon är min syster och jag älskar henne, och jag vet att hon älskar mig.
Grattis på födelesedagen Helena!♥
18 år.

Kommentarer
Postat av: mollie

var med och tävla om en länkning på min blogg, inte svårare än att skriva "jag är med" på detta inlägg: http://molliejosefina.blogg.se/2011/april/vinn-en-lankning.html#comment :)

2011-04-20 @ 21:00:06
URL: http://molliejosefina.blogg.se/
Postat av: Josefine

okej :( han har vart hos hälsa o helhet hos stefan i fjärås dom har i kungsbaka så man kan ringa dit o lossat för att han hade gått om kull på de förra stället innan ja köpte honom men de satt i halsen, men han blev bra efter det, skulle bara massera honom varje gång innan ridning o även stretcha honom innan ridning. Hoppas han blir frisk snart <3 ja får komma o hälsa på snart, kommer hem den 25 april från miami men kan ju ringa dig när ja kommit hem. kram o krama gose mendez från mig.

2011-04-21 @ 18:28:01
URL: http://yummudummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0