21.32

Hemma efter stallet så har firat pappa lite nu efetrsom han fyller år idag lilla pappsen♥!
Så vi har ätit lite tårta osv, han har fått paket så nu så vet jag inte riktigt vad som händer xd
Var i alla fall ganska länge i stallet idag :D Tog god tid på mig att mocka, fodra, borsta och massera!
Efter lite pyssel så tog jag och älskling en liten promenad på cirka en halvtimma!
Han var pigg som bara den!, Vilket känns bra, samtidigt som det är sjukt tråkigt att han har såpass mycket energi men får inte göra sig av med den så som han skulle kunnat gjort om jag fick arbeta ordentligt med honom!
Menmen, det är nog bra snart! Han får ju ingen havre längre så han kanske lungnar ner sig så småningom!
Imorgon ska jag göra precis som idag! Ta god tid på mig med allt!
Ska först ta ut Figo och börja lite smått med longering och sedan ska jag pyssla om min lilla älskling och gå ut på en låååång mysig skogspromenad!
Men det är imon det, nu ska jag gå ut till familjen åh vara lite social!
:D
Vi hörs imorgon!
PUSS
älskling på promenad ♥

Kommentarer
Postat av: linnn (:

sv; okej, de va riktigt fin! tävlar ni och så? :))

2011-04-13 @ 21:39:24
URL: http://linnnochprissy.blogg.se/
Postat av: sabina

Vill du bli dagens blogg? eller varför inte vinna en invite till blogg svar ? eller få en länk i min blogg? kolla in i bloggen och se vad du vill vara med och tävla om :D kram

2011-04-14 @ 08:49:57
URL: http://binalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0