tandläkare/veterinär och körning!

va ska jag ta mig till?
Pratade med veterinären häromdagen och den enda dagen som han kunde komma uttill stallet och titta på Mendez var den 5e Oktober. Så det var ju jättebra, men sen dagen efter så pratar jag med körskolan, och då har dom bara en dag som jag kan få köra på, ochni kan ju bara gissa vilken dag det är... 5e Oktober 07.30 - 15.30!
såå.. antingen så får mina föräldrar ta hand om tandläkarn/veterinären så kan jag köra, eller så får vi byta datum och låna bil + transport så att vi får åka bort till Särö med Mendez... I - landsproblem..
menmen, det löser sig nog!
Man får se allt positivt vilket är att det är en veterinär som lät ovanligt glad när jag sa att han var en travhäst :DDD
och sedan att jag har fått mitt lemp så att jag får ta mitt efterlängtade mopedkort! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0