sjuk, trött och träningsabstinens :o

jajjemen, ja e sjuk igen -.-
Var svullen i halsen igår så stannade hemma för det, eftersom jag har lite problem med halsen med halsfluss åh annan skit.
Men ja, min syster fick rida Mendez igår och det gick kanon!
Var lite tveksam om hon ville hoppa upp eller inte. Men hon gjorde det och det gick super!
La mycket fokus på voltarbete samt samling i traven, och han jobbade som en tok!
Var riktigt fin i mitten av passet till slutet!
Var lite seg och o fokuserad första 20 min, men sedan blev det bättring!
Efter det så åkte jag med syster och pappa till Kärret där Helena skulle rida lektion vid halv 9 tiden.
Gick kanon det också! Så jättebra ut!
jaja, efter det så åkte vi hem och sov ._. Mådde inte alls bra på kvällen så jag somnade ganska så jättefort!
Mådde fortfarande inte bra i morse så stannade hemma från skolan idag också.
Tror jag är hemma imorgon med...
Red inte idag eftersom jag är sjuk, men jag städade och fixade i stallet, rensade lite och så.
Peter hade satt upp en superbra hylla brevid min box eftersom jag inte kunde stänga min stallåda pga alla saker :$
Men upp med det mesta på hyllan så blev det supersnyggt!
Så, tack Peter! :)

Berit tränade på Houston för Annelie idag också och jag hade tänkt att prata med Annelie för att fixa en träningstid, men jag orkade inte det.. Får ringa henne någon dag då jag mår bättre! För jag vet inte vad jag ska göra nu med hästen, jag har tp kört fast, näe det har jag inte... men jag tycker att det är lättare och känns bättre att träna för någon så det är det första jag ska göra när jag blir frisk.. jag ska träna!
Ska hitta någon bra hopptränare också! Eftersom Fredrik tydligen har slutat helt med träning så får jag hitta någon annan, som är lika bra.. vilket känns tveksamt ;)
Men pappa och jag har pratat lite och vi kom fram till att han skulle ringa sin syster som har numret till den tjejen som jag brukar träna för på sommaren, Maria!
Hon är kanon! helt grym! Men det enda är att hon bor i Karlstad ._.
Men det ska nog gå att fixa på något vänster, om vi antingen lastar hästen och åker upp eller om hon har vägarna förbi.. Inget fixat än som sagt.. men hoppas på det bästa :)
Nu ska jag sätta mig framför TV:n som den soffpotatis jag är!
Hörs imorgon gott folk! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0