one weeks draws to a close, fourteen are waiting to begin

Jaa, vad ska jag säga?
Det är fredagkväll och sängen väntar, veckan är snart slut och jag är äntligen frisk, men trött.... trött som bara den :P!
Har tittat på Year One med familjen precis men nu ska alla sova ^^
Red Mendez i över en timma idag, och det gick finnemang! Han funkar verkligen klockrent på hackamore! Är riktigt nöjd med det köpet! Blev mycket fokus på tempoväxlingar och bäjning + form på volten vilket gick kanonis!
Är väldigt nöjd med dagens ridning! Birgitta hjälpe mig lite och det tackar vi för! Men det är så , jag vet inte men det är svårt att ta hjälp av andra som tycker att han ser lugn och stabil ut när han i själva verket är jättepigg och känns som att han skall explodera närsom hellst :p Men det är kanske bra? att han ser lugn utmena jag ? :P
anyway så var han jätteduktig idag! Imorgon blir det nog lite bommar. Mamma som kom hem idag ska följa med efter att ha vart i norrtälje med jobebt i en vecka :) Så hon kan nog knäppa några bilder!
Hade även tänkt att jag skulle fixa iordning alla mina saker i stallet, typ täcken och sådant! Även putsa tränsen och sadeln :)
Så det ska jag ägna min lediga lördag på! :D
Vi hörs imorgon, för nu ska jag sova innan jag deckar på skrivbordet^^

HA DE GÖTT HEJ!

Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

oj vad roligt att du hittade till min blogg (:

Meadow Roland säger du , du menar inte Meadow Road ? Min förra omskolning var efter han nämligen (:

Kul med fler varmblodsintresserade :D

2010-09-25 @ 09:19:56
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Tack så jättemycket! Tyvärr hinner jag inte med att göra designer till andra just nu :(

2010-09-25 @ 09:59:30
URL: http://secretblondie.blogg.se/
Postat av: Josefine

Meadow Roland heter Mendez pappa :) o min hovslagare skodde honom när han levde :) super kul. Det är kul att det går så bra för dig o Mendez :) ser fram emot att hälsa på snart. Kram

2010-09-25 @ 11:19:45
URL: http://yummydummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0