gårdagens;

Ja hann inte blogga igår, som ni kanske märkte.. och detta berodde på att jag var och shoppade hela dagen med mamma och pappa :D Köpte en hel del grejer och bytte skrittäcket till en större storlek!
Lägger in lite bilder på gårdagens köp llite senare, ska först åka ut till stallet med mamma och fixa där :)
mamma ska utoch gå med hundarna på en långpromenad så jagh hänger på där med hästen!
Blir kanon! :)
Igår så red jag i paddocken i cirkus en timma, all fokus på massa massa dressyr!
så det blev inga senskydd eller martingal! :D
Men han , herregud jag är så galet nöjd med allt arbete ja har lagt ner på honom.. Han är en helt annan häst nu än vad han var när jag köpte honom! Visst, han var huuuur fin som helsty då också, men han var fått sånna galet snygga muskler! Och nacken, den ska vi inte snacka om! Näe, jag är helt klart glad att jag lagt ner så mycket tid som jag gjort på honom! Och mer skall det bli! Tänker aldrig jobba mindre med honom än vad jag gör nu, om det skall bli ändrig så lär det bli fler timmar i stallet och hårdare arbete på hästryggen!
Och nästa vecka så ska jag fixa träningstider för Annelie, och sedan ska jag prata med Jessica om jag kan rida för henne, och sedan på fredag ska jag rida på kärret och då ska jag prata med Kerstin om träningen för henne!
ska bli så himla skönt att få den hjälpen jag letat efter! Har verkligen försökt hitta den "perfekta" tränaren men dom jag hittat har vart snordyra att rida för ._. men nu, nu harf jag hittat grymma tränare för grymma priser! jajjemen :D bara positivt att skriva idag!
Men nu får jag sluta skriva och byta om för att åka till stallet :D
HA DE GÖTT HEJ!

Kommentarer
Postat av: Benita Fransén

Var du intresserad av att köpa min kamera? :)

2010-10-06 @ 13:50:09
URL: http://kikibenchaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0