F L I C K A, förväntningar och längtan...

hemma idag igen ja... sitter och tittar på filmen Flicka och dricker thé!
mamma sover fortfarande efter att ha jobbat natt och pappa är i skåne och jobbar...
jag har städat lite också... typ hallen, vardagsrummet och köket :D
duktiga jag !
ska prata allvar med mamma sen när hon vaknar.
måste verkligen få det här till att funka.. jag vill komma vidare!
Jag vill träna, tävla och jobba! Jag vill ha mer, och jag lovar, heder och samvete att jag fanemej ska få detta att gå runt, jag är beredd på att satsa mer än någonson om mina föräldrar går med på detta..
Jag lägger alla mina pengar om så ska behövas!
Jag vill inte leva ett socialt liv med hästar... jag vill leva ett socialt hästliv!
Jag klarar mig utan fest, sena kvällar med kompisar, övernattningar osv. det enda jag vill ha är ett liv med hästar, om jag så ska betala för det själv, en det är det enda jag önskar... att kunna träna och tävla med mina hästar.
det enda jag begär är ett samtal från mina föräldrar till Frida eller Maria som äger valacken. Jag sköter resten efter det, men jag behöver mina föräldrar... så att dom kan backa upp mig när jag gör fel.
Sedan kan göra allt på egen hand, ja betalar vadsomhelst! jag skojar iinte, jag kan betala hela mitt barnbidrag om så behövs, jag är så galet beredd på att satsa så att jag spricker snart!
jag vill leva med hästar, jag vill jobba med hästar.. jag vill leva häst!
friheten att kunna träna mina egna hästar, att kunna rida ut barbacka med min syster på långritter.. känna vinden i mitt hår när vi racear på galoppbanan... friheten  i stallet.. livet med häst..
jag blir galen av att sitta hemma just nu, jag vill bara ut...., ut till stallet.
visst jag kan åka dit när jag vill , men det känns inte riktigt rätt, jag kan inte sätta fingret på det.
Men det jag tror saknas är någon att rida med och mer jobb, jag VILL JOBBA MER !
finns inga ord som kan beskriva vad jag vill, men jag vet själv vad jag vill och det lär väl räcka... om ag får hjälp . . .

I feel these 4 walls closing in
My face up against the glass
I'm looking out... hmm
Is this my life I'm wondering
It happened so fast
How do I turn this thing around
Is this the bed I chose to make
Its greener pastures I'm thinking about hmm
Wide open spaces far away

All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared

Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind
I'll run free too
Wish I could recklessly love, like I'm longing to
Run with the wild horses, run with the wild horses!

I see the girl I wanna be
Riding bare back, care free along the shore
If only that someone was me
Jumping head first headlong without a thought
To act and damn the consequence
How I wish it could be that easy
But fear surrounds me like a fence
I wanna break free

All I want is the wind in my hair
To face the fear but, not feel scared

Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind
I'll run free too
Wish I could recklessly love, like I'm longing to
I wanna run with the wild horses, run with the wild horses!

I wanna run too.

Breaklessly abandoning my self before you

I wanna open up my heart tell him how I feel

Wild horses I wanna be like you
Throwing caution to the wind
I'll run free too
Wish I could recklessly love, like I'm longing to
I wanna run with the wild horses, run with the wild horses!

I wanna run with the wild horses

Kommentarer
Postat av: caroline

SV tack, min pojkvän har hjälpt mig jag är inte så bra på datorer

2010-09-09 @ 13:23:31
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/
Postat av: Josefine

Med mendez får du jobba o bygga upp honom själv :) även om det tar tid med honom men tror absolut att du kan tävla honom till våren om du håller igång honom hela tiden :) Jag kommer o hejar på er givetvis. Ja minns när ja va i din ålder ja ville ha ALLT! JObba med häst, rida massor. Ja jobba på ridskola lite o red 5 hästar om dagen ibland de va riktigt nice o vältränad var man.

2010-09-09 @ 20:15:37
URL: http://yummydummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0