dagens!

Red Mendez idag , första gången på hackamore!
Och det gick väldigt bra! Han gick väldigt avslappnat och så! _D jag tror faktiskt att han gillade att inte ha en metallklump i munnen! Men han har ju bara fått gå ut och gå i grimma och grimskaft den senaste veckan pga hans tänder så han blev trött ganska snabbt av att trava... ._. Men om någon vecka igen så är nog allt som det ska!

Jag och pappa kom precis hem från att helt random åkt till Ica Maxi, köpte filmen aladdin på DVD och en äppelpaj ^^
haha, torsdagsmys! :D
så nu ska jag äta äppelpaj och titta på film!
Hörs imorgon!
puss och kram skumbanan! <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Super bra gumman att de går bra att rida honom med det. Han gnisslar ju tänder ibland o det kan säkert vara en orsak till att han får ont i tänderna o så. Jag har vart hos tandläkaren med honom 1 gång o sen va dom o kolla honom men då va allt okej, tills nu då. Älskar den lilla hästen o saknar honom. Tyvärr har ja haft otur o åkt på andra förkylningen med hosta o tappat rösten o feber inget kul alls. Men så fort ja blir bättre så ska ja komma o hälsa på er. Krama honom en massa från mig. Ta hand om er Kram

2010-09-24 @ 11:31:28
URL: http://yummydummy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Då e de nog bättre att du rider i hackamore istället för bett eftersom att de går bättre o han gnisslar inte. kramis

2010-09-24 @ 13:53:31
URL: http://yummydummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0