beslutsångest, haha!

är hemma idag igen, mår bättre men är inte helt frisk än... men känner i alla fall att jag orkar rida idag!
sitter just nu och tittar på biggest loser med syster som också är hemma idag.
Så hon kanske hänger med till stallet så att ja slipper vara ensam ._.
för det suger ganska brutalt att vara ensam i stallet. Det är nog det enda som är negativt i stallet... det och paddocken. Men vad ska jag göra? det är det bästa stallet i närheten om man inte vill stå på en stor ridanläggning. Så jag får väl nöja mig med en liten paddock och tanter ;)
haha, näe, det är goa snubbar som är i stallet :)
Men ja fortsätter leta efter ett bra, inte fööör dyrt stall, helst med manege och en full paddock!
Men just nu får jag mnöja mig med det jag har :D

Får se när jag åker till stallet idag... mamma ska till jobbet snart så jag kanske kanåka med henne, men då måste jag gå hem sen ._. och då när jag ska gå så slutar vittra och då kommer jag gå förbi allt folk därifrån som man verkligen inte orkar träffa, speciellt inte med ridkläder. Och jag vill inte vara i stallet då alla de andra ska rida... jobbig grej -.-
Näe , får se som sagt!
Ska ringa pappa och kolla när han kommer hem, kommer han hem i en hyfsad tid så kan han hjälpa mig :)
Men nu ska jag käka lunch!

TTYGL!

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: varsegod :D hoppas inlägget var till någon hjälp!

2010-09-08 @ 19:11:43
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0