JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Äntligen är veckan slut och det är höstlov!
Kommer uppdatera en himla massa nu under lovet med bilder, texter och kanske till&med en del videos? ;)
jaa, vem vet... vem vet :D
Men nu hinner jag inte blogga mer, ska åka och rida Mendez och sedan Whinny´s Boy borta på kärret :)
Mamma har redan vart och mockat och så :D TACK MAMMA !
Vilket räddar min dag eftersom jag var sen från skolan!
Brukar ju annars bara kunna rida i en kvart typ eftersom jag inte kommer till stallet föräns vid den här tiden och om jag då ska mocka, fixa foder och rida åh så.. så att mamma har mockat idag gör allt mycket lättare! :D
Hahahaha, nee vad jag babblar ^^ nu måste jag verkligen åka!
Ha de gött så kanske vi hörs senare! :D
K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0