Dream until your dreams come true.

världens sämsta uppdatering, jag vet!
Har verkligen inte orkat, eller hunnit.. :(
Men nu ska det bli bättring!... hoppas jag i alla fall ;P
I helgen så var Josefin här och hälsade på (Mendez förra ägare)
Hon fick rida lite på honom och så, och hon var glad och nöjd med att ha sålt honom till oss så det kändes väldigt bra! :D
Var kul att träffa henne igen med andra ord :D
Det var även dressyrtävling på KRK som både Berit och Birgitta skulle starta i. Så vi tog oss bort dit och tittade lite, missade tyvärr Birgittas start men hon var nöjd och min syster såg det och hon tyckte att dety såg bra ut så det litar vi på! Men vi hann se när Berit startade! Det såg bra ut men hon var mindre nöjd än vad procenten visade, menmen man kan inte alltid vara bäst ^^ Det såg bra ut och hon var duktig :D
Red igår också ja, lite allmän ridning bara, det stog en transport och en bil i mitten av paddocken eftersom Birgitta skulle lasta Manilla och den transporten var JÄTTEFARLIG enligt Mendez, så han ville absolut inte gå normalt utan han gick med huvudet rätt in mot transporten och bara spände sig, så jag red bara i 40 min tror jag, hade tänkt att rida lite mer på eftermiddagen då transporten var borta igen, men det  fick jag inte tid till ^^
Så idag, söndag, så ska jag rida igenom honom ordentligt så att han får röra på sig lite mer än en halvtimma på fredagen och en 40 min på lördagen, så idag tänkte jag rida lite cavaletti men vi får se hur det blir med det :D
nu ska jag titta klart på hoppningen som jag spelat in från eurosport då det var VM i Kentucky :D Sen ska jag städa rummet och sticka till stallet :D
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var jätte kul att träffa er =) gud vilken fin blogg du har :) ja vill me ha en fin... är så kass på datorer så vet inte hur man gör något sådant. Kram

2010-10-23 @ 12:15:59
URL: http://yummydummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0