menmenmen... NEEEJ !

Hade ju tänkt att löshoppa Mendez lite idag, men tack vara vädret så blir det inget med det... kan inte ens rida i paddocken pga. att underlaget är som kvicksand när det är blött... och det är ingen idé att rida ut eftersom det är halt och geggigt... och jag kommer vara ensam i stallet idag..
äääh, jag orkar inte!
Alla planeringar man gör skiter sig totalt!
Om vi hade haft en R I K T I G paddock med en N O R M A L T underlag så hade det inte vart några som helst problem att löshoppa eller rida idag!
Tänk om inte OM fanns...
aah, vad ska man göra idag då?
Jag hade ju tänkt att löshoppa och fota idag.. men nee, så blir det inte.
Jag får istället låta hästen stå idag I G E N!
Och ägna dagen till att fixa iordning i stallet istället. Typ putsa all utrustning, fixa skåpet och verkligen borsta Mendez så att han blir fin!
Kan ju passa på att klippa manen och svansen idag då ja :)
Japp, som ni förstår så blir det en röjdag idag för min del :)
Är det någon dör ute som ska hitta på något roligt denna lördag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0