AHHH!, trött, galen och allmänt stressad!

sitter och knaprar på en pepparkaka samtidigt som jag försöker boka teoriprov..
Det står på ett papper som jag har fått att man kan boka genom internet, men icke sa nicke, jag måste antingen gå ner till körskolan eller ringa till kundservice... hmm, jag orkar inte ._.
Är jättetrött idag dessutom! Försov mig så kom en timma sent till skolan.. ajdå..
men det gick bra ändå, hade ingen viktig lektion på morgonen ändå  (a)
Men nu ska jag ta och byta om så att jag  kommer bort till stallet!
hörs senare, om jag inte somnar sen när jag kommer hemigen.. finns en risk ;)
fast igentligen så måste jag plugga till samhällsprovet som jag har på fredag...
det är typ ett tjugotal sidor man ska plugga på... och det orkar jag inte med just nu känner jag..
Är så galet mycke i skolan nu så jag vet inte vart jag ska vägen!
Blir galen av all den här jävla stressen...
men det är la sånt man får stå ut med när man är liten och fortfarande går i grundskolan ;)

näe nu flummar ja bara runt, hörs ´kanske senare!
puss & kram, skumbanan!

skoltrött? eeh, ja lite kanske... men bara lite (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0