2010-10-24

jaa, då har ännu en dag gått!
Det är söndagskväll och jag ska duscha och sedan gå och lägga mig.
Dagen har spenderats i stallet där jag har städat, putsat och tvättat!
Klippte till Mendez´s lugg, man, svans, öron och hovskägg så nu är han i topptrim! :D
Mamma hjälpte mig men manen och det blev supersnyggt! Blev jättenöjd, verkligen!
Efter stallet så åkte jag och mamma till sandsjöbacka och tittade på en liten gård som är tillsalu. Och oj, jaa den var fin!
Har sett den på internet och tyckte att det såg lite litet ut och så, men när man såg den live eller så, ja, då var det alldeles lagom!
Helt okej stort stall med 3 storhästboxar och en ponnybox en paddock och några hagar!
Det var jättefint verkligen!
Efter att vi hade vart och tittat på den gården så åkte vi till Vallda och tittade på drömgården som också är tillsalu!
Den kostar dock 8 miljoner ;P
Men ändå, ojojoj va fint det är!
Ett stort luftit stall med ganska många boxar, en stor fin paddoch, manege, galoppbana (!) och skrittmaskin!
Väldigt många hagar också! Några gräshagar och några grushagar. Det är verkligen ett drömställe! Inte förstort och verkligen inte för litet! Utan alldeles alldeles lagom!
Hade absolut inte haft något emot att bo där inte ;)
Menmen, det kommer väl att förbli en dröm tills man vinner de där miljonerna på lotto...
men drömma kan man alltid, det är gratis,... som tur är... annars hade jag vart någon slags skogsmulle som bur under en gran någonstans :p
ja, näe, nu ska jag ta ut schabraket som ligger i tvättmaskinen och sedan ska jag duscha och gå och lägga mig.
Hörs imorgon gott folk!
Sov gott och dröm sött!

dream until yyour dream come true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0