snö, snö, snö!

Japp, då har vintern kommit på riktigt!
känns inte riktigt okej med all snö åh så dock...
Eftersom jag inte har tillgång till manege :p
haha, visst det är mysigt med snö när man är inomhus och dricker thé eller varm choklad ^^
och tittar på en mysig film! :)
Eller om man har en häst som är säker på fötterna som man kan rida ut med på alla underlag.. vilket jag inte har :p
haha, men jag ska brodda min lille häst idag eller imorgon så att jag kan rida det lilla yrvädret!
men nu ska jag som sagt starta en mysig film och dricka thé!
Sen runt halv tre så går jag bort till stallet eftersom älsklingen ska klippas klockan tre!
sen kommer syster och om jag antingen kan låna brodd av Berit eller om min snälla pappa har hunnit köpa brodd så ska vi rida ut! :)
Hoppas det blir så, vill verkligen komma ut en sväng idag!
Men nu väntar filmen!
hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mysiga bilder. :)

2010-11-28 @ 20:12:17
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0