snabbt inlägg ! :)

hallöj!
Kom precis hem från stallet efter ca.3 timmars pysslande :)
Har mockat, borstat och faktiskt flätat och knoppat ^^
Hade inget att göra medans jag väntade på mamma och syster som skulle hämta mig så jag knoppade lilla hästen som blev huuur gullig som helst!
Han såg verkligen ut som ett förvuxet föl med all den pälsen som han har ^^
Han är så gullig min lilla älskling!
Imorgon så ska han stå inne på morgonen eftersom han ska klippas på eftermiddagen och han är en riktig liten lortgris så jag bestämde mig för att låta honom stå inne imorgon :)
jaa, det var väl i princip det här jag har gjort och tänkt nu de senaste fyra timmarna ^^ hhaaha :p
Nu ska jag göra mig en varm macka med ost och dricka smoothie med mamma och syster!
hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Vad vacker bild!!

2010-11-24 @ 08:15:31
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Julia

Aw vad sööt han var i knoppar :D<33



Sv: ja det är jätte roligt, jag håller med :D jag önskar att det fanns en aktiv ridtravarförening här där jag bor..! :) Gud så roligt det skulle vara och träffa andra med sina travisar :)

2010-11-24 @ 17:19:59
URL: http://broddnyckel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0