sjuk :(

är hemma från skolan idag eftersom min hals är dum :(
mamma är och tränar och jag har sovit från niotiden igårkväll till nu... skönt!
Men jag ör dock fortfarande trött :(
Är väldigt sugen på att åka bil och titta runt lite överallt! Så ska se om jag kan ringa tjejen med stallet så kanske jag och mamsen kan åka dit och titta!
är hungrig också så ska nog gå och fixa mig något lättätet och sätta mig framför dumburken en stund :)
Ska till stallet lite senare också! Får se om jag rider idag... vill ju gärna inte rida ut själv nu och i paddocken är det omöjligt att rida i! Är som en sjö just nu ._. Men om mamma kommer hem snart så kanske vi kan sticka bort till KRK och låna manegen en stund! Jaja, vi får se! Nu ska jag fixa mig lite frukost och dra mig försiktigt till TV:n!
hörs senare gott folk!
PUSS & KRAM SKUMBANAN!

Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R Gs

krya på dig (:

2010-11-22 @ 18:24:05
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0