HALLI HALLÅ!

Är hemma nu efter en sjukt fet dag!
Började dagen i göteborg på min systers skola för att prova ut sminket och kolla hur dem skulle sätta upp håret osv. tills smink sm som är den 3 december!
Efter det så gick jag och syster och mötte mamma som kom från jobbet.
Vi mötte Kian som är på besök och sedan åkte vi snabbt till ica för att köpa något snabbt att käka.
Efter det så åkte vi till Libro där dem hade utförsäljning på märkesväskor och lite kläder!
Köpte två Paul Frank väskor och en Paul Frank plånbok. Jag köpte även två Björn Borg väskor och en mössa och en t - shirt och en hood från X3M! Är VERKLIGEN nöjd med dagens! Helt klart! :)
Så nu har jag vart hos hästen och allt är fixat! Har ätit middag och så, så nu är det chillmode resten av kvällen!
Ska slänga upp lite bilder på dagens köp också, blev inga superbilder... men ni får nöja er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0