godmorgon!

hallihallå!
äntligen morgon!.. nästan i alla fall.. klockan är ju närmare 12 så... ja lunch!
Jag är inte alls friskare idag.. men hungrig som en varg!
Helt galet!
Idag har jag en heeel del att fixa med!
Och eftersom det är snö ute så blev det helt plötsligt ännu mer att göra ._.
Hade tänkt att rida i paddocken idag, men nej... den är söndersnöad! Så jag får ta mig tid att pallra mig bort till manegen istället! Sedan måste jag sätta bulldegen till lussekatterna :D och sen ska jag borsta min hund Ester!
juste! Jag måste städa klart mitt rum! jaa, det är en del jag måste göra! men jag gör allt det tråkiga först sedan går jag till min älskade älsklilngshäst♥
så nu ska jag böra med mina sysslor så hörs vi kanske sedan innan jag går till stallet :)
HA D´ GÖTT HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0