dagens ritt!

Vart och tittat på unghästhoppningen på kärret idag :)
Berit var funktionär så jag var lite social med henne :)
Sedan åkte jag och Berit till stallet där Amanda och Birgitta väntade.
Vi mockade och fixade hästarna sedan stack vi ut och red vilket gick S U P E R !
Mendez var lugn och fin till en början, sedan när vi hade travat lite så var han på hugget igen den lille busen ^^
Sötnosen fick till några bocksprång... men inte så höga dock :D... som tur var ^^
Vi hoppade över två diken utan problem så det går framåt för oss!
Blev även lite galopp, och som vanligt så ville han inte galoppera i en galopp utan skulle hoppa fram och tillbaka på vägen så han bytte hela tiden med frambenen men hoppade jämnfota med bakbenen ._. hahha, speciell är han :p
Jaa, så nu sitter jag hemma och har precis fixat mitt internet. Ska städa mitt rum nu och sedan plugga!
Skulle ha träffat lille Malut idag också igentligen, men hinner inte :(
Måste plugga och fixa rummet..
Har geografiprov imorgon nämligen ._.
Jag komemr dö!
nejdå, de kommer säkert att gå bra ;)
fast nu orkar jag inte skriva mer.. har inte mer att skriva heller för den delen :p
haha, hörs imorgon gott folK! :D
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0