söndag!

godmorgon sverige ! :D
sitter och är hungrig som en varg och är jättepepp på att åka till stallet!
vill verkligen komma igång med träningen igen!
ska se om jag kan komma bort med mamma till manegen i veckan och hoppa lite!
hoppas det, var rätt längesedan som jag hoppade med Mendez!
Ska även försöka komma bort till manegen för dressyren också ! :)
ska prata med Annelie om hon kan hjälpa mig :)
menmen, det gör jag inte idag!
Idag ska jag rida ut, antingen själv eller med Amanda :D
Hoppas att jag slipper rida ut själv nu, eftersom att det är så galet halt och Mendez är inte riktigt säker att rida ut själv på än så länge :p
hade varit lättare om det inte hade vart blankis överallt..
menmen, man får göra det bästa av situationen :)
men nu ska jag inte skriva mer!
frukosten väntar ;)
ha en riktigt mysig tredje advent ♥

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; haha märkte detta xD

2010-12-12 @ 17:59:39
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0