HEY!

Orkar tyvärr inte skriva så mycket idag..
Men jag är VÄLDIGT nöjd med dagen!
Först skolan, ganska chill.. inställd lektion osv, slutade 20 över två men fastnade med min so och svenska lärare för att snacka betyg i en halvtimma.
Kändes bra att få det gjort!
Sedan efter det så träffade jag Emma Olsson en stund.
Har inte träffad bruden på år och dar så vi hade MYCKET att  prata om!
Efter det så tog jag bussen hem, bytte om och gick bort till stallet.
Felicia kom bort till stallet också eftersom hon skulle rida honom så att hon får lära känna honom innan hon ska passa honom när jag och la familia åker till Rhodos nästa sommar :)
Så hon fixade hästen och jag mockade.
Sedan så gick vi bort till manegen och red i ca en timma och en kvart, kanske lite mer :)
Han var superfin idag!
Och vet ni vad?
Han tog båda galopperna utan problem idag!!!!!!!
BÅDA galopperna, vilket inkluderar den högra!
Fyfasiken vad glad jag blev! Blev helt varm i kroppen!
JAG ÄLSKAR MIN TOKHÄST!
Ni som har följt min blogg ett tag vet ju om vilka problem jag har haft med att få fram högergaloppen utan att han ska flyga upp i luften så fort jag lägger galoppskänkeln!
Men idag, asså, det var en himmelsk upplevelse typ :p
Nej, men ärligt! Jag blev så himla glad så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen :o
haha, nog om det nu!
Han var duktig hela ridpasset igenom och Felicia tyckte att han var supertrevlig så det kändes bra att dom passade såpass bra ihop även om det bara var första gången!
Hon ska ju ändå ta han om honom i 2 veckor!
Så allt var tipptopp idag!
Ja, det var väl det stora hela :)
Nu ska jag fixa mig en kopp thé och sätta mig vid TV:n med mamma och pappa!
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

Kul att han tog båda galopperna! :D

2010-12-15 @ 07:35:33
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; okej :D

2010-12-17 @ 20:00:55
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0