hejsan hoppsan!

Kom precis hem från ett kallt stall!
Det blev vila idag för Mendez eftersom jag kom till stallet så sent :(
Men jag red igår med Helena och Houston!
Vi red ut i cirkus en timma!
Var jättemysigt!
Mendez var pigg som en liten humla, men han var duktig!
JÄTTEDUKTIG!
Fick till en helt okej galopp.. tävlade lite mot Helena och Houston ( Houson är ett svensk halvblod som är runt 160 i manken ) och vi VANN! typ.. överlägset !
Tänk er.. en knappt galopperande travare vinner mot en välutbildad dressyrhäst ! :D
TOTALLY AWESOME!
Fick även till lite skänkelvikningar och några slutor!
slutorna var väl inget att skryta med eftersom vi precis har börjat med det, men han lär sig snabbt och det går bara framåt så om ett tag kommer det sitta som handen i handsken!
Nu ska jag ta mig en liten macka, koka en kopp thé och sedan sätta mig och skriva en dikt till svenskan imorgon!
Har verkligen ingen fantasi... men det ska nog bli bra ;)
ha en trevlig torsdagskväll gott folk så hörs vi imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0