HALLI HALLÅ!

Datorn har haft lite julvila nu, eller datorn har inte haft, men bloggen har!
Så ja kände att det var dags att uppdatera lite!
har ridit ut lördag och söndag, och han har varit jätteduktig!
Vi har galopperat upp för en backe, travat upp för samma backe och töltat upp för samma backe också!
Raceade lite i galoppen så de blev ett och annat bocksprång ^^ Men han var pigg, lyssnade bra och så, så jag är nöjd med de senaste ritterna!
Vi har även hoppat över ett par diken, vilket han tycker är skitkul :D
Och sen har han kommit fram till att skidåkare är livsfarliga!!!!!
Haha, vi har en raksträcka som man kan trava och galoppera på och nu under vintern så är det väldigt många skidåkare som åker på golfbanan eftersom det är väldigt fint där, och raksträckan ligger på golfbanan eller så, så när jag skrittade brevid skidspåren så kom det ett par skidåkare och Mendez blev helt till sig! Han var superspänd, frustade så högt att man kunde tro att han var en björn! Sen slängde han sig åt sidorna, allt för att komma så lååångt ifrån dessa skidåkare. Och dom skidåkarna asså, haha, dom måste tro att jag vart helt galen!
Jag blir ju inte rädd när han håller på så eftersom att jag vet att han inte sticker, utan det enda han gör är att hoppa upp och ner och takta lite och slänga sig från sida till sida, visst, är man inte med på det så är de sjuukt lätt att flyga av.. de har jag lärt mig i paddocken (y) haha ;)
Näe men i alla fall så måste dom trott att jag vart sjuk i huvudet eftersom jag sitter och smågarvar lite.
1. för att Mendez är feg.
2. för att skidåkarnas miner är något man aldrig glömmer.
3. för att min häst är den bästa ♥
så ja, de skulle inte förvåna mig ifall dom tycker att jag är lite... speciell ;)
Men nu ska jag se ifall mamma har vaknat från sin powernap!
Hörs kanske senare !
PUSS♥



Kommentarer
Postat av: josefine

Oh så fina =)

2010-12-27 @ 15:57:36
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Josefine

Sååååååååå fina ni är

2010-12-30 @ 01:42:32
URL: http://yummudummy.blogg.se/
Postat av: Sanna

ÅÅh! Va fin Mendez blivit! :) Jag brukade Rida han när Josefine hade honom :) Du har tur som hittade en så underbar häst! :)

2011-01-05 @ 21:33:12
URL: http://ponnybusar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0