godmorgon!

Sitter precis där som jag inte borde sitta, vid datorn!
Försov mig så jag vaknade när vi börjar, halv 9!
Så egentligen så borde jag skynda mig iväg till skolan så att jag inte missar allt för mycket.
Och det dummaste är att jag ALLTID kommer försent på de dagarna som jag har SO och SV på morgonen :(
Och det är de ämnena som jag har jäkligt lätt för och som jag lätt kunde knipa ett MVG i.. om jag bara var närvarande!
Men jag får skärpa till mig lite och dra mig ur sängen på morgnarna!
Näe, nu måste jag kila ner till bussen!
Hörs senare!
PUSS♥

Kommentarer
Postat av: ellen

Sv: Vad GLAD jag blir !!! :D:D

Grymt fin blogg du också har !!=D

2010-12-10 @ 18:08:19
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0