godkväll!

har precis ätit middag med familjen och ska nu sätta mig framför tv:n och titta på hästhoppningen från tidigare idag :)
vad har jag gjort idag då?
jo, jag har vart i stallet och pysslat om min älskling!
masserade och borstade, flätade och klippte!
Han blev jättefin ^^
Red inte idag eftersom jag hade vart tvungen att rida ut själv isf :(
så han fick stå idag!
i alla fall så åkte jag och Emma Falk till KRK och tittade på maskeradhoppning, kadrilj och luciatåget!
var skitkul! :D
efter det så kom Emmas pappa och körde oss till min älskling så att Emma fick hälsa på honom.
Och jag tog chansen att ta med mig halstäcket hem som han har gjort sönder den lilla bushästen :D
När vi hade hälsat på hästen så träffar vi Anton en stund.
Satte oss i sadelkammaren eftersom det är varmt därinne :p
Vi satt och snackade och garvade som bara det!
Och Anton knäckte en stol... han är tjock (a)
hahah, nejdå ! :D
han är så go så!
Sedan efter en timma i sadelkammaren så kom mamma och hämtade mig och Emma, vi körde hem Emma och sedan åkte vi hem!
Vi åt och nu sitter jag här :D
såådärja!
Det var min tredje advent :)
Vad har ni hittat på idag?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0