♥ GOD JUL ♥

GOD JUL!
HOPPAS ATT NI FÅR EN UNDERBAR DAG ! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej gumman! Har tråkiga nyheter :( Massa av mina häst grejer är förstörda pga möss vi fått i vårat förråd :( som asen har tuggat sönder lädergrimman, träns, något täcke o vojlock o även benskydd o min säkerhetsväst :( så ja har inte mycke kvar. Har suttit o lipat hur mycket som helst så julen har varit sådär. Som du förstår så har ja fått slänga lädergrimman då den inte går att fixa, mår dåligt du skulle få den. Hoppas du hittar en bra lädergrimman ja ska själv leta efter en ny... de e lätt att fixa text på sidan ja gick till gallerian i varberg som gör nyklar o skyltar fixa skor o annat såå fixa dom de. Ska försöka komma o hälsa på iallfall. Mvh Josefine

2010-12-25 @ 18:05:13
URL: http://yummudummy.blogg.se/
Postat av: Josefine

ÄLSKAR GBG horse show när ja hade min förra häst Nibben hitta ja massa fina saker för bra pris. Dom brukar ha svin bra priser o lite billigare dessutom. Jaa ja vill verkligen komma o hälsa på er snart, när de passar er :) nu innan nyår kan de bli svårt att hinna med kanske. börjar min skola den 3 jan igen :) Julafton va lugn o fin annars?? Min va lugn o bara massa mys med syskon o respektive o mamma o pappa o lilla mormor :)

2010-12-26 @ 14:34:58
URL: http://yummudummy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0