fredag ♥

hej och hhallå !
kom precis hem efter en svängom på ica!
Alla hästarna i stallet stod idag eftersom att det var bäcksvart ute och för att det är fruset som bara den i paddocken :(
Men imorgon så ska jag förmodligen rida ut en sväng med Amanda och Biggles!
Sedan efter det så ska jag hem och plugga, och sen.... DATTTARATAAA !!! så ska jag och pappa åka till göteborg och titta på Harry Potter! :D
Ska bli så roligt! :)
Men nu ska jag äta innan jag hungrar ihjäl :p
ha en fortsatt trevlig fredagskväll♥
och glöm inte att det är idolfinal kl 20.00!
HEJJA JAY! ♥

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; okej :D

2010-12-10 @ 21:54:34
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0