film sen sova!

♥♥sitter och tittar på filmen LOSER!
En sjukt rolig film! :D
är dock jättetrött så känner att det är dags att sova snart!
Imorgon ska jag förmodligen rida ut med Amanda igen :)
kom precis på att jag inte har skrivit om dagens ritt!
som sagt så red jag ut med Amanda och Birgitta hängde också på!
Vi var ute i ca en&en halv timma!
Amandas häst Biggles och min lille häst Mendez var jättepigga! hahah, och dom är jämngamla också och har ungefär samma tankar om vad som är roligt!
Så dom triggade ju upp varandra så när vi skulle trava så blev det lite galopp.
hahah, söthästar!
Mendez var huur taggat som helst!
Men han var duktig! Lyssnade bra och var framåt.
Tränade lite på skänkelvikningar och på att samla galoppen vilket han gjorde kanon!
Är verkligen nöjd med dagens ritt!
+ att det bara blev ett luftsprång och en bockning idag!
så lille hästen va duktig idag som sagt!
Även om han har stått ett tag så har han faktiskt utvecklats!
Han har blivit precis den hästen jag vill ha!
Nu är det bara lite hopp och dressyrträningar som behövs, sedan så är vi redo för tävlingsbanorna!
ÄLSKAR DIG MIN LILLA HÄST! ♥
knashästen blundar :(
men han är söt ändå! ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

Gud så söt !:D Är det din häst ?=D

2010-12-12 @ 12:24:17
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0