:D

sitter "hemma" i varberg i malins lilla lägenhet och väntar på att älskling ska komma hit :)
känner verkligen att ja är som absolut snyggast just nu...
har en boll mitt på huvudet, inget smink och en stor t - shirt!
haha, ja jag e snygg ;)
i alla fall så är Malin i skolan, började typ halv nio eller nåt, men jag orkade inte gå upp, är ju ledig så kände för att sova ;), så jag låg kvar åh sov en stund till. Men nu har jag vaknat och är P I G G ! :)
Ska kolla på när Malin hopptränar sedan också med sin urgulliga ponny Alladin!
Sedan efter det så ska jag nog dra mig hemåt för att rida min lilla söthäst ♥
Men nu har jag inget mer att skriva för tillfället :)
Så vi hörs lite senare!
ha d´ gött hej ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0