Tisdagkväll !

japp, hemma från en fullspäckad dag som började med att släppa ut hästarna klockan 7 imorse och sedan åkte vi till ullared, var där ett tag, åkte hem och packade upp allting och fixade i ordning sedan åkte jag och mamma till stallet, jag red, mamma åkte iväg och tränade, jag mockade, borstade, fixade foder och sedan kom pappa och då åkte vi och köpte hö i myra.
Så nu är höet fixat så nu är det bara en sadel som behöver fixas!
Red idag för första gången hemma också!
Det gick hur bra som hellst! Han var hur avslappnad som helst!
Han började leta sig ner lite i formen i slutet av passet, och det kändes riktigt bra, och han var riktigt duktig!
Han flyttade sig hyfsat bra för skänkeln, men han förstod nog inte vad han gjorde bra när jag berömde honom, haha, tror inte att han förstod vad han gjorde över huvudtaget, men han var duktig och det kändes bra så det ska nog bli bra! :D
Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sedan byta om till myskläder och sedan åka tillbaka till stallet för att ta in hästarna !
hörs senare!
XOXO ceciliabjörck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0