tisdag = ULLARED!

vart på ullared idag, köpte en heeel del!
Dom har ju byggt ut så att det var en del som var ändrat, t.ex. Hästavdelningen var mycket större och hade ett mycket större utbud på utrustning och ridkläder! Gillas, verkligen!
gjorde några riktiga kap! Såsom FFoxfire pälsglans för 99kr istället för 149 kr som den kostar på granngården här i kungsbacka! Så ska man köpa pälsglans eller flugspray eller liknande så borde man passa på att köpa lite så man har på lager när man är på ullared, för det tjänar man på, verkligen ! :D
Blev det mesta till hästen, men det blev några tröjor och lite så till mig själv också :)
Här är det jag köpte till hästen!
Det blev en del och jag är väldigt nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: bäääca

benlindor.. ;) nu blir jag stolt över dej (a <3

2010-08-10 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0