sweet home alabama

kom precis hem från stallet och dagens hoppträning!
lyssnar på Lynard Skunard - Sweet Home Alabama och tänker på vilken sjuhelsikes häst jag har! :'D
Han har gått från 0 - 100 på en knapp månad! helt amazing!
Iaf, hoppträningen idag då... pappa filmade så ska sätta mig och titta på den nu om det är något att lägga upp här på bloggen. Men i alla fall så gick det som sagt jättebra! Han fick med både fram och bakbenen riktigt bra idag jämfört med hur han hoppade förra träningen förra veckan!
Han hoppade verkligen upp sig, och jag kan inte fatta det. Han har knappt velat gå över bommar och nu satte han tre klockrena språng på en meter! Ingen jättehöjd, men för honom är det ett så stort steg i rätt riktning så att det inte ens går att mäta i sjömil! Hade tyvärr inte med oss den vanliga kameran eller så utan det var bara filmkameran som åkte med idag, så det kanske, eventuellt blir ett litet klipp som kommer upp här i kväll eller imorgon :)
Men ja ska kolla på de först så att de inte är hur wierd som helst ;)
Näe, nu ska jag sätta mig med mammi och pappi och en stor godisskål för att titta på dagens hoppträning!
hörs imorgon gott folK!
sleep well!
puss!

Kommentarer
Postat av: kicki

Det är inte höjden som räknas utan tekniken ;)

2010-08-30 @ 18:49:09
URL: http://kickieliasson.blogg.se/
Postat av: kicki

Det är inte höjden som räknas utan tekniken ;)

2010-08-30 @ 18:50:54
URL: http://kickieliasson.blogg.se/
Postat av: KATTIS ♥

Hejhej! Det är XL på Analog tröjan, jag är 173 så den blir sådär awesomejättemysigSTOR :)

2010-09-01 @ 15:26:02
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0