STORM!

24 Augusti 2010.. hovslagarn har tagit hand om Mendez hovar och det blev KANON! verkligen !, tack stig :D
Tanken var ju den att jag skulle ha tränat klockan fyra , men eftersom det är storm ute så slängde vi fram träningen så att den förmodligen blir av nu till helgen!
Jag red inte överhuvudtaget idag så han fick en liten vilodag! :)
Men ja borstade, ojojoj va jag borstade!
haha, han riktigt glänste :'D
nog om det nu... han var superpigg! Det verkligen lyste i ögonen på honom! 
Så det var synd att det var sånt väder som det var, annars hade jag kunnat rida och använt den piggheten till utbildning (y)
Men det kommer fler tillfällen.. tro miG! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0