rrrrrreeeeeeeeeeeegnnnnnnnnn!

Gick upp typ halv tio idag och åkte med syster till stallet och red ut lite.
Red längs vägen och brunnar är jätteläskiga enligt Mendez ^^
yaya, det gick bra iallafall. Han var tittig men ändå lugn!
Sedan åkte vi hem och åt nudlar! MUMS ! :D
kollade lite på filmen Rocksystrar! Och den verkar skitbra , så ska nog kolla klart på den nu.
Efter att ha kollat på filmen en stund så kommer mamma på att jag ska ringa till transportstyrelsen ang. mitt förarbevis. Så jag ringer, men får inga signaler så jag skickar iväg 2 mejl istället.
Sedan så åkte jag och mamma till stallet igen och tog in Mendez eftersom det pissade ner regn.
Så hans täcke var genomblött -.- Så jag tog in honom skrapa bort vattnet och satte på honom ett fleece täcke och gav honom lite Hö i boxen. Så han får stå inne nu :)
Sedan så åkte jag och mamma till Intersport för att titta på en regnjacka till mig, men hittade ingen :(
Så vi åkte vidare till onsala villan och köpte skruv till pappa .. han har tappat en del nu de senaste ;).. haha, nej skämt åt sido.
Efter Onsala Villan så åkte vi till Svensk Ridsport och beställde tid för sadelprovning. Men hon kunde inte säga sådär rakt ut när de skulle passa sig så hon fick våra nummer så ska en annan tjej ringa imorgon eller i övermorgon :)
Skönt att få det gjort känner jag !
Efter det så åkte vi och hämtade Helena vid kungsmässan och åkte hem.
Och nu sitter ja här och bloggar. Måste gå ut med hundarna .________.
sååå tråkigt.. men måste man så...
Imorgon blir det förmodligen Halmstad med lite folk :D kul som baraden :)
yeye, Got 2 go!

btw !
bilder kommer upp lite senare :)
hähä :D
XOXO
ceciliabjörck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0