Ikea och Hööks!

Har precis kommit hem från Ikea och Hööks som jag var på med syster!
På hööks köpte jag hovfett, en pessoaliknande lognersele, två svampar och en flughuva med öron! :)
Och på Ikea köpte min syster en supersöt grön/genomskinlig lampa som jag ÄLSKADE namnet på; Knubbig!
hahaha, man kan ju inget annat än att älska det!
Hon köpte även ett sängöverkast och ett sängbord! Och det vägde kan jag säga !
13 kg tror jag?
haha, nu undrar ni säkert hur f*n vi tänkte när ingen av oss har bil, men haha, vi är båda björckar så vi kan ALLT !
jag köpte tre ikeapåsar att ha som höpåsar så vi la våra väskor och min Hööks påse i två av ikeapåsarna och tog varsinn på axeln sedan bar vi hennes sängbord tillsammans till tåget och sedan tog vi bussen hem och från busshållplatsen och hem så gjorde vi likadant som innan, bar det tillsammans ;)
haha, duktiga är vi!
Så nu ska vi åka till stallet och lämna det jag köpte på hööks och sedan rida och mocka  :)
hörs senare!
XOXO ceciliabjörck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0