9 Augusti 2010

Åkte till Ikea och med syster och köpte en Pessoa liknande longersele, 3 höpåsar, två svampar och ett deciliter mått!
välbehövda grejer ;)
Efter det så åkte vi till stallet.
Jag red i ca. 45 min.. ganska kort men intensivt pass!
Dagens träning riktades in på samling av skritt, trav och galopp!
Inte så mycket galopparbete eftersom han fortfarande inte är tillräckligt stark för att hålla en jämn galopp.
Men jag är väldigt nöjd med dagens träning i alla fall !
Efter stallet åkte jag och syster till Ica Maxi och köpte mat till oss (kommer dock inte ihåg vad för mat, haha) och morötter till Mendez! när vi hade betalt och allt var klart för att åka så smsar pappa och tycker att vi ska köpa godis till honom och mamma så jag sitter kvar på utsidan med en kasse mat och en pärm och en systemkamera..
Bad Helena köpa Ben N' Jerry's glass till mig så jag gav henne en hundrig.
Jag hade hur tråkigt som helst utanför så jag tog lite random pics, haha :D
åt morötter och lyssnade på musik. (tidfördriv) :D
Efter ett tag så kom Helena ut igen med två stora påsar godis till mamma, pappa och henne själv och två Ben N' Jerry's glassar till mig :D
Vi la ner allt så gott vi kunde i mopeden och sedan åkte vi hem!
Helena köpte ett sängbord när vi var på Ikea så vi satte oss i hennes rum och monterade upp det samtidigt som vi tittade på sjätte sinnet!
finns inte så mycket mer att skriva om dagen... så jag slänger upp lite bilder som jag tog när ja satt utanför Ica Maxi i min ensamhet och käkade morötter ;)
favoritsmakerna! 
XOXO ceciliabjörck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0